SnowRunner - Kenworth W990
Komplettera SnowRunner-garaget med 2023 Kenworth W990! Kenworths långhuvade konventionella lastbil är en fulländad förening av kraft, lyx, hantverk och klassisk formgivning och har länge varit kännetecknande för amerikanska lastbilar. Den nutida 2023 Kenworth W990 har förädlat den tidlösa formeln och dessutom utrustats med kompromisslös stil, prestanda och premiumfinish som gör att du sticker ut i mängden. Kenworths toppmoderna tunga lastbil bidrar till din fordonsflotta med enastående vägprestanda genom tusentals alternativ som ser till att W990 är redo för vad som helst. Allt från konfigurering av sovhytt, inredningsinnehåll, transmissionskapacitet och motorn på 15 liter gör att W990 kan tackla allt. Kenworth W990 ingår inte i Year 1, Year 2 eller Year 3 Pass.