Sniper Rifle McMillan TAC-338A
Känn kraften i det här legendariska geväret och testa din pricksäkerhet på fältet. Utrustat med kikarsiktet McMillan Scope kommer geväret McMillan TAC-338A att vara juvelen i din krypskytteutrustning.