Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
Ta kontrollen över stadskartorna med 8 gevär-skin med stadstema, manliga och kvinnliga ghilliefigurer* och 3 nya vapen: Winchester, Sten och Walther PPK. * Endast för flerspelarläget och överlevnadsläget.