Sniper Elite 4 - Night Fighter Expansion Pack
Ett urval av vapen, kamouflage-skins för ditt gevär och kamouflagedräkter med nattema. Vapnen består av en Mauser, OVP M1918 och Nagant (ljuddämpad). Kan användas i alla lägen.