Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
Regera i snön med 8 gevär-skin med vintertema, manliga och kvinnliga ghilliefigurer* och 3 nya vapen: ZH29, PPSH och Tokarev. * Endast för flerspelarläget och överlevnadsläget.