SMITEs gudar kommer att höra din uppmaning! Lås upp alla nuvarande och framtida gudar med SMITE Ultimate God Pack. Använd Thors hammare för att kalla ner solen från himlen som Maui, förvandla dina fiender till sten som Medusa eller visa upp dina gudomliga krafter som en av över 100 andra mytologiska karaktärer. Om du tidigare köpt gudar med favor eller gems får du tillbaka priset när du köper SMITE Ultimate God Pack.