Sluggersemester
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till Zangief, E. Honda, Rufus, Abel och El Fuerte.. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.