Slå detta paket: Kung-Fu & Beatsplosion
Spara pengar med ett dubbelpaket kaloribrännande slående action! Kliv in i Kung med för Kinect och förvandla dig till hjälten! Slå och sparka dig fram bland skurkar och se dig själv som en stjärna i animerade kung-fu-serier. Rör dig i takt med musiken i Beatsplosion för Kinect, slå dig fram genom kvarks och neutrino, och slå allt i tusen bitar! Varning: Dagligt bruk kan ge en vältränad kropp som följd.