Skyrim Special Edition + Fallout 4 G.O.T.Y Bundle (PC)
Skaffa Bethesda Game Studios postnukleära och episka fantasymästerverk med fler än 250 årets spel-utmärkelser bundlade till ett reducerat pris. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Vinnare av över 200 årets spel-utmärkelser. Ger liv till den episka fantasyn i fantastisk detalj. Special Edition innehåller det kritikerrosade spelet och extrainnehåll med helt nya funktioner såsom remastrad konst och effekter, volumetriska solstrålar, dynamiskt skärpedjup, ytreflektioner, med mera. Fallout 4: Game of the Year Edition Skaffa hela det postnukleära äventyret från Bethesda Game Studios som vunnit fler än 200 "Best of"-priser, inklusive årets spel på DICE och BAFTA. Fallout 4 G.O.T.Y. innehåller det prisbelönta grundspelet plus alla sex officiella tillägg, inklusive Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop och Nuka-World.