Skullgirls: Umbrella
Ursäkta mig då, prinsessan! Vi presenterar den enda UMBRELLA! Äntligen har det syrligaste syskonet i Canopy Kingdom (och hennes omättliga monster Hungern) anlänt till Skullgirls! - Vem vill ha glass?! Kom till den nya banan Boardwalk – man vet aldrig vem man kan träffa på! - Jag är inte bortskämd, DU ÄR BORTSKÄMD! Prova 29 olika paletter värdiga en kunglighet. - Utforska hennes helt nya berättelseläge där Umbrella lär sig den mörka sanningen om den kungliga Renoir-familjen... - Lär dig använda henne med helt nya karaktärshandledningar!