Skull and Bones – säsongens låda
Få exklusiva anpassningar, 2 500 guld och 500 guld i bonus. En ratt ingår. Guld kan användas för att köpa kosmetiska anpassningar till skeppet och kaptenen, samt andra föremål i affären.