Skull and Bones – säsongens båtlast
Få exklusiva anpassningar, 6 000 guld och 1 800 guld i bonus. Anpassningarna är ett husdjur och en fyrverkeripjäs. Guld kan användas för att köpa kosmetiska anpassningar till skeppet och kaptenen, samt andra föremål i affären.