Siren Madness-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Throatcutter-huvudet och A Quick Death-skinet till The Siren - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.