Siren Glitter and Gore-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Phaselock and Roll och utseendet Vaguely Outrageous till Siren - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!