Siren Domination-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Pigtail Pugilist-huvudet och Love and Death-skinet till The Siren - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.