Sifu Deluxe Cosmetic Pack
Deluxe Cosmetic Pack innehåller: - Snygga deluxe-dräkter så att du kan mosa dina fiender med stil. Klara utmaningarna som krävs för att låsa upp dem i spelet. - Photo Mode Cinematic Pack som ger dig tillgång till exklusiva nya filter och karaktärsposer. Det här uppgraderingspaketet kräver att du redan äger Sifu Standard Edition och innehåller alltså inte grundspelet.