Sid Meier’s Civilization VI - Teddy Roosevelt-personpaket
Teddy Roosevelt-personpaketet är exklusivt för New Frontier Pass-innehavare. Det innehåller ”Rough Rider Teddy” med en ny ledarmodell och bakgrund, nya spelbonusar och en uppdaterad agenda som speglar ändringarna i hans personlighet. Rough Rider Teddy är extra bra på att hålla freden på sin hemkontinent.