Shipload of Gold (15000)
Battle Islands – 15 000 Gold (premiumvaluta) Köp 'Shipload of Gold' för att fylla på din krigskassa i Battle Islands. Med hjälp av Gold kan du omedelbart slutföra byggarbeten och snabbt förstärka din frontlinje!