Shiness: The Lightning Kingdom
Shiness är ett action-RPG som tar dig på en resa genom universum, på väg mot sin undergång. Var med Chado och hans följeslagare på deras flygande luftskepp när de reser mellan himmelska öar i utkanten av den ödelagda planeten Mahera ... Efter att ha kraschlandat i fiendens land, finner du dig snabbt i en konflikt som involverar flera riken. På grund av Chados nyfunna förmåga att kommunicera med Shiness, en mystisk ande fylld med magi, kan dock den här explosiva situationen få en fredlig lösning. Ta strid mot farliga fiender i hyper-dynamiska fighter som blandar magi och traditionella drag från fighting-spel. Få erfarenhet för att utveckla din karaktär samt lär dig spännande nya förmågor och formler. Bli hjälten som förenar civilisationerna på Mahera för alltid!