Shilling-säck (500 shilling)
Köp 500 shilling för att förbättra din upplevelse i Deceit 2. Använd dina shilling för att skaffa distinkta utseenden för karaktärer och föremål som gör ditt spel personligt. Shilling som köpts på Microsoft Store är endast för användning inom PlayStation-versionen av Deceit 2 och kan inte överföras till andra plattformar.