Sherlock Holmes The Awakened - Set med sidouppdrag "Inspirerade drömmar"
Lås upp magiska kistor i förbigående som kommer att ta Vaknades världsbild bortom huvudäventyret. Njut av nya berättelser, mysterier och undersökningar för att definitivt stilla din hunger efter nya detektivutredningar. Du kommer att behöva alla dina undersökande färdigheter för att reda ut dessa förbryllande mysterier och avslöja de extraordinära sanningarna bakom dem. Detta nedladdningsbara innehåll innehåller följande uppdrag: Hemsökt hus Andra gudar Barns drömmar Silverflöde Grodor i väggarna Dömda folk Detta nedladdningsbara innehåll inkluderar även kosmetiska set för detektivens garderob med följande föremål: Pestläkarens kostym + Mask Snygg kostym Lila väst Trollkarlhatt Vogels glasögon Watsons snygga kostym Ett perfekt komplement till den spännande huvudberättelsen, Set med sidouppdrag "Inspirerade drömmar" lägger till sex ytterligare uppgifter till Den Vaknade.