Shadow of the Tomb Raider - Vapen: Umbrage 3-80
Få geväret Umbrage 3-80 för Shadow of the Tomb Raider. Dess dämpade skott ger dina fiender ett dödligt fall av blyförgiftning, utan att dina allierade i närheten ens är medvetna om det.