Crystal DynamicsAction och äventyr
En ilsken gud hotar de oskyldiga San Juan-bybornas liv i Shadow of the Tomb Raider - The Grand Caiman. För att skydda lokala bybor mot Trinitys angrepp måste Lara Croft jaga prisjägare, möta den mäktiga vreden i en vulkanisk ny utmaningsgrav, samt överleva den dödliga överraskning som väntar där inne. Ta på dig Force of Chaos Gear-paketet och släpp lös helvetet från urtiden mot dina fiender! Skjut dina fiender i bitar med Whispering Scourge. Detta ljuddämpade hagelgevär ger dig övertaget mot dina fiender innan du skjuter iväg dem. Du kan tryggt rusa in i striden med kostymen Reptile Hide, vars plåt ger ökad motståndskraft mot projektiler och minnestyg ger mer erfarenhet när du dödar med automatkarbinen.