Shadow of the Tomb Raider - Kostym: Sinchi Chiqa Battle Dress
Få Sinchi Chiqa Battle Dress för Shadow of the Tomb Raider. Den gör det möjligt att tillverka extra ammunition och minskar skadan från projektilvapen med dess flexibla plåt.