Shadow of the Tomb Raider - Forge of Destiny
Trotsa de fallna gudarnas lavadränkta smedja, en helt ny utmaningsgrav som går att spela ensam eller i co-op, för att avslöja Kuwaq Yakus hemligheter. Längs vägen måste Lara upptäcka information om en väns uråldriga arv, och övervinna en fara som trotts ha slukats av lågorna.