Shadow of the Tomb Raider - Force of Chaos Gear-paketet
Släpp lös helvetet från urtiden med Force of Chaos Gear-paketet. Rusa in i striden med kostymen Reptile Hide, vars plåt ger ökad motståndskraft mot projektiler och minnestyg ger mer erfarenhet när du dödar med automatkarbinen. Följ upp med Whispering Scourge, ett ljuddämpat hagelgevär som ger dig övertaget mot dina fiender innan du skjuter iväg dem.