Shadow of the Tomb Raider - DLC: The Price of Survival
Lös mysteriet med Laras största fiende! Medan Lara knäcker Trinitys ledares privata koder måste hon övervinna både en explosiv ny utmaningsgrav och elitsoldaterna från Paititi som står i hennes väg.