Shadaloo-semester
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till M. Bison, Sagat, Vega, Balrog och Seth. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.