Set med 5 mynt och Madhouse-läget upplåst
Innehåller: - Defense, Attack, Instinct, Reload och Universal Coins Låt dessa ligga i din utrustning för att få diverse bonusar. Mynten läggs till i din föremålslåda och kan användas i både huvudspelet och i det kostnadsfria kapitlet "Ingen hjälte". Fler mynt ökar effekten. - Svårighetsgraden Madhouse upplåst Låser upp det galet svåra Madhouse-läget, som vanligtvis låses upp efter att spelet är avklarat.