Serial Cleaners - Dino Park
Städa upp brottsplatserna på en mystisk ö bebodd av dinosaurier i Serial Cleaners - Dino Park DLC. Upptäck sanningen bakom ön, dess ägare och de förväxta ödlorna som antogs vara utdöda. Upplev fyra nya kartor, var och en med en distinkt stil och unika mål. Hitta samlingsföremål, klara utmaningar och vinn troféer. Men var försiktig – dinosaurier äter verkligen människor.