Serahs dräkt: Beachwear
En ny dräkt till Serah. Den perfekta dräkten att solbada i och hänga med kompisarna på stranden i New Bodhum.Välj Outfits (dräkter) på huvudmenyn för att byta kläder. Nya dräkter visas inte på karaktärerna under vissa film- och berättelsesekvenser.