Semesterkompatibilitet
Katalogdata till semesterdräkter. Detta gör att du kan se om dina motståndare har semesterdräkter. *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel. *Du kan endast se andras dräkter med denna nedladdning, inte använda dem själv.