Season Two – Stage One Liveries
Säsong 2 – Etapp 1 Den här säsongen ger två paket naturliga geometriska mönster åt Dirt Rally 2.0, inspirerad av det vackra rallylandskapet. Designen kommer att vara tillgänglig för fem bilar i spelet.