Season 3 Week 7 Yas Marina RX
"Den här tekniska och utmanande rallycrossbanan finns på första sektorn av Hermann Tilke-designade Yas Marina Circuit, och är ny för 2019. Kombinationen av åskådarläktare lindade kring skarpa kurvor och en ultrasnabb jokersektion ger förare många spännande omkörningsmöjligheter i en gladiatorisk, stadionliknande atmosfär."