Season 2 Token
DiRT Rally 2.0 utmanar dig till att plöja dig fram genom ett flertal ikoniska rallyplatser runt om i världen i de mäktigaste offroad-fordonen som någonsin tillverkats. Men kom ihåg att ett enda litet misstag kan innebära slutet på ditt lopp.