Scenarioset 9
"Like Father, Like Son" kommer att läggas till som ett scenario i Free Mode under DLC 2. Det nya vapnet, "Eran's Mace", blir tillgängligt när du går in i strid med din berättelsekaraktär. När du har klarat scenarierna kan du använda vapnen i andra strider också. Dessutom kan du få följande Limited Skill Card om du uppnår vissa mål i striden: Accepting the Name of Traitor. "Clash with the Sorcerers" och "Three-Legged Battle" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 1. Dessutom kan du få följande Limited Skill Cards om du uppnår vissa mål i striden: Seeking Proof of Royalty och A Joyous Victory *Obs! Detta innehåll kan sluta tillhandahållas utan varsel.