Scenarioset 8
"Charge Into Enemy Lines", "Search for Azrael" och "Defense of the Keep of Saint Emmanuel" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 2. De nya vapnen "Dragonslayer Sword", "Ninja Stealth Blade" och "Dominator's Sword" blir tillgängliga när du går in i strid med varje berättelsekaraktär. När du har klarat scenarierna kan du använda vapnen i andra strider också. Dessutom kan du få följande Limited Skill Cards om du uppnår särskilda mål under striden: Bold and Resolute Marzban, The Reticent Mardan och Dominating Sword Skills.