Scenarioset 6
"In Defense of Art", "Defense of Gujarat Fortress" och "Damsels in Distress" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 2. De nya vapnen "Miracle Staff", "Vizier's Dagger" och "Shrine Maiden's Bow" blir tillgängliga när du går in i strid med varje berättelsekaraktär. När du har klarat scenarierna kan du använda vapnen i andra strider också.