Scenarioset 4
"Rescue of Gadhevi" kommer att läggas till som ett scenario i Free Mode under DLC 1. Dessutom kan du få följande Limited Skill Card om du uppnår vissa mål i striden: Claws and Fangs of the Leopard. "Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel" och "Accompanied by Beauty" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 2. Nya vapen, "Golden Twin Blades" och "Red Rose Guitar", blir tillgängliga när du går in i strid med varje berättelsekaraktär. När du har klarat scenarierna kan du använda vapnen i andra strider också.