Scenarioset 11
"Darkness Strikes Daryun", "Investigation in the Royal Capital", "Siege of Peshawar Fortress" och "Showdown at Atropatene" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 1. Dessutom kan du få följande Limited Skill Cards om du uppnår vissa mål i striden: Eyes Firm with Conviction, A Painter's Portrait, Allegiance to One's Homeland och Eyes Burning with Revenge. *Obs! Detta innehåll kan sluta tillhandahållas utan varsel.