Scenarioset 10
"The Mighty Shah of Pars", "The Way of the Knight II" och "Battle of Revenge" kommer att läggas till som scenarier i Free Mode under DLC 1. Dessutom kan du få följande Limited Skill Cards om du uppnår vissa mål i striden: A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus och The Strength of the Zot Clan. *Obs! Detta innehåll kan sluta tillhandahållas utan varsel.