SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 1
SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 1 DLC innehåller extra kostym- och vapenpaket för alla karaktärer med ny design från externa skapare. Paketet innehåller också nya Bond-episoder, nya SAS-förmågor från Bond Level-expansionen (Bond Level EX) och sätt att uppleva nya sidor av dina favoritkaraktärer som inte fanns i huvudspelet!