Savage Serpents Skin Pack
Ligg lågt i gräset tills du är redo att göra ditt drag med DLC-paketet Savage Serpent, som består av tre reptilutseenden till alla vapen i spelet. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.