Santa's Sweatshop
Efter att ha stått ut med Santas grymma regim under de senaste 20 åren är det dags för dig att återvända hem och njuta av julen med din *riktiga* familj. . . Trött och less på dåliga arbetsförhållanden och struntlön har du bestämt dig för att ge igen där det känns som mest och rymma från Santas Sweatshop! Innehåller - Helt nya föremål och skickligheter för att verkligen hitta julkänslan! - Julinspirerade nivåer, jobb, karaktärer och dialoger för att hjälpa dig att ta dig igenom arbetsdagen! - Kom i feststämning - trots att du jobbat som en slav! - Ge igen på Santa och bryt dig fri från hans slaveri! - Fräscha och festliga soundtracks att njuta av medan du planerar din rymning! - Helt nya achievements att hålla koll på liksom möjligheten att ligga på topp på Poängtavlan!