Salamander County Public Television
Grattis till att ha blivit den nyaste anställda på Salamander County's public TV station (SCPTV)! ... Olyckligtvis försvann alla i länet plötsligt, utom du, din chef och en annan anställd. Men föreställningen måste fortsätta, så med din nya jobbtitel professionell sakgörare är det upp till dig att göra alla aktiviteter som måste filmas för tv-stationen. (Du borde antagligen försöka lista ut varför alla försvann också.)