Saints Row IV Season Pass
Få det bästa Saints Row IV har att erbjuda (berätta inte för de andra paketen att vi sa så). Season-pass innehåller två tilläggspaket med uppdrag och det ultimata vapnet i utomjordingarnas arsenal: The Rectifier.