Sacred Citadel
Det en gång fridfulla landet Ancaria är i fara. Det onda Ashen-imperiet har förslavat befolkningen och utnyttjar de orc-liknande Grimmoc för att utrota seraferna som svurit att skydda landet. För att kunna besegra imperiet måste du bevisa ditt värde som krigare genom att rida skräckinjagande bestar, lära dig jordskakande egenskaper och plundra kraftfulla vapen och dyrbara skatter. Samla dina vänner och anslut dig till motståndsrörelsen!