Sacred Citadel - Jungle Hunt
Striden må vara vunnen, men kriget är inte över! "Big Mama", den illaluktande ledaren av de onda Grimmoc har smitit in i Ancarias djungler med ett stulet seraf-artefakt! Ge "Big Mama" sitt rättmätiga straff och återta det värdefulla föremålet. Sätt ihop ditt lag än en gång och kombinera dina vänners styrkor medan du njuter av detta nya kapitel av Sacred Citadel. Njut av en ny miljö samt 3 spännande bonusnivåer.