Rusty Rats Car Pack
Utöka garaget med de här 3 rostiga råttbilarna! Raiden RS: Den här coupén med bakmonterad motor är oslagbar på slingriga banor och dessutom svårträffad tack vare sin låga höjd! RebelRat: Du som väntat på starka, amerikanska muskler får här en bra balans mellan smidighet och uthållighet. Vandal: En skåpbil lika strömlinjeformad och slitstark som en sten. Ett bra val för allt som involverar skadegörelse. Detta DLC-paket ingår i Season Pass.