Plundra alla skatter i Roguebook med Deluxe Pack, som inkluderar massor av extra innehåll. -Fugoro, underverkens köpman: Rekrytera Fugoro, en ny spelbar hjälte, och lås upp 50 nya kort, talanger och skatter att kombinera. -Alternate Art Pack: Möt utmaningarna i Roguebook med klass, med tre kortryggar och tio exklusiva alternativa kortillustrationer. -Roguebook - Hero Skin Pack: Dyk in i Roguebook med stil i dessa fyra exklusiva hjältedräkter. Innehåller en alternativ dräkt vardera för Sharra, Sorocco, Seifer och Aurora.